fbpx

Criterii pentru alegerea unei companii de Work and Travel USA

Stim cat este de complicat sa iei o decizie in legatura cu agentia de Work and Travel prin care sa pleci in SUA, deoarece am fost si noi in locul tau si am ascultat argumente si am facut verificari peste verificari.

De multe ori, decizia se ia emotional, in mare parte in functie de relatia pe care o stabilesti cu coordonatorul de programe cu care intri in contact.

Noi am apreciat intodeauna, pentru orice tip de serviciu, faptul ca persoana cu care intri in contact iti dedica tie timpul 100%. Faptul ca te respecta indeajuns incat sa nu scrie mail-uri sau sa se uite pe calculator in timp ce vorbeste cu tine, ca te asculta activ si iti da exact informatiile de care ai nevoie, nu o poveste memorata pe de rost, faptul ca nu iti creeaza senzatia ca se grabeste sa scape de tine – toate acestea sunt mai importante decat credem.

Nu de multe ori, am fost pusi in situatia de a intra sa cerem cateva informatii si a ne trezi cu un contract pus in fata de niste oameni mult prea dornici doar sa „te prinda”, fara sa tina cont de tine si de motivele tale – dar nu trebuie sa te lasi intimidat! Decizia iti apartine in totalitate si nimeni nu te poate forta sa faci ceea ce nu vrei.

Din experienta, o firma mai mica este mult mai flexibila si mai atenta la nevoile tale, deoarece, pentru ei nu esti doar un numar, esti un prieten caruia ii vor oferi cele mai bune servicii. De ce fac asta? Deoarece ei nu spun „ce daca acest student nu e multumit, vin alti 3 in locul lui!”. Pentru ei conteaza ca fiecare student, in parte, sa aiba o experienta pozitiva deoarece asta le va aduce si mai multi studenti pe viitor. Ei nu isi permit sa gandeasca „ce daca acest student nu e multumit”.

De-a lungul anilor, am identificat cateva criterii esentiale pe baza carora ar trebui facuta alegerea unei agentii de Work and Travel:

profesionalismul si dedicarea angajatilor – care sa reflecte caracteristicile mentionate mai sus. Persoanele cu care tu intri in contact reprezinta oglinda firmei care i-a angajat, deoarece, prin ei, se reflecta valorile pe care firma vrea sa le transmita

transparenta – faptul ca o firma nu are trecute toate tarifele sau nu gasesti nicio oferta de munca pe site-ul lor ridica unele semne de intrebare

existenta unei garantii – o dovada a faptului ca sunt corecti este disponibilitatea de a-ti returna banii atunci cand nu primesti ceea ce ti-ai dorit

tarifele si beneficiile, bineinteles – pana la urma, ca student, orice ban conteaza si, daca mai sunt incluse si beneficii suplimentare, cu atat mai bine. Daca ai analizat detaliile si tarifele sunt transparente, atunci nu exista riscul ca „mai ieftin sa fie mai prost”

libertatea de a alege de unde vrei sa cumperi biletul de avion – nu putine din agentii impun achizitionarea biletului prin ei la preturi cel putin indoilenice. Daca ofertele lor sunt intr-adevar avantajoase, atunci vei opta singur pentru a lua biletul de la ei, dar acest lucru nu ar trebui impus indiferent de argumentele aduse

In concluzie, recomandarea noastra este sa analizezi toate detaliile de mai sus si, pe langa aceste criterii obiective, sa introduci si „feeling-ul”. Daca ai o relatie deschisa si prietenoasa cu coordonatorul tau, il vezi ca e sincer si ca, acolo unde nu stie, se intereseaza pentru tine in loc sa iti dea niste informatii gresite doar ca sa arate ca stie tot, atunci lucrurile vor merge de la sine!

Multa bafta!

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Acest site foloseşte cookies. Navigând în continuare vă exprimaţi acordul asupra folosirii cookie-urilor. mai multe informatii

Cookie-urile
Acest website foloseste atât cookie-uri proprii, cât şi de la terţi, pentru a furniza vizitatorilor o experienţă mult mai bună de navigare şi servicii adaptate nevoilor şi interesului fiecăruia.

În conformitate cu Directiva "e-Intimitate" a UE, în vigoare de la 26 mai 2012 şi cu prevederile Legii nr. 506 din 17 noiembrie 2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal şi protecţia vieţii private în sectorul comunicaţiilor electronice, tuturor vizitatorilor website-ului li se cere consimţământul înaintea transmiterii de cookies în computerele acestora.

Ce se înțelege prin cookie-uri?
Cookie-ul este un fişier text de mici dimensiuni pe care un site îl salvează în calculatorul sau dispozitivul dumneavoastră mobil atunci când îl vizitaţi. Datorită cookie-urilor, site-ul reţine, pe o perioadă de timp, acţiunile şi preferinţele dumneavoastră (login, limbă, dimensiunea caracterelor şi alte preferinţe de afişare). Astfel nu mai trebuie să le reintroduceţi ori de câte ori reveniţi la site sau navigaţi de pe o pagină pe alta.

Cum se folosesc cookie-urile?
Domeniul amch.ro nu utilizează module cookie pentru a culege, a prelucra, a difuza sau a înregistra date cu caracter personal.

Cookie-urile folosite de platforma pe care s-a dezvoltat site-ul, sunt in numar de trei si nu sunt de tip persistent, ele se sterg automat la iesirea din site:

“tracker” – Aceste cookie este utilizat de către sistemul nostru de management al conținutului pentru a monitoriza paginile anterioare pe care le-ați vizitat, în scopul de a adapta fiecare pagină pentru a vă potrivi mai bine; Se sterge automat la iesirea din site;

“csrf_token” – Este folosit pentru protectia bunei functionari a site-ului, practic verifica daca cel care acceseaza o optiune din site este un utilizator real (pe baza de IP si sesiune); Se pastreaza timp de ora de la accesarea paginii, dupa care se sterge automat.

“super_search_history” – Este folosit pentru cautarea in site, tine minte ultimele cautari (keywords) efectuate de utilizator. Se sterge automat la iesirea din site.

Ce sunt cookie-urile plasate de terţi?
Anumite secţiuni de conţinut de pe site pot fi furnizate prin intermediul unor terţe părţi. Aceste terţe părţi pot plasa cookie-uri prin intermediul altui website şi ele se numesc "third party cookies" pentru că nu sunt plasate de proprietarul website-ului respectiv. Furnizorii terţi trebuie să respecte de asemenea legea în vigoare şi politicile de confidenţialitate ale deţinătorului site-ului.

Cookie-urile plasate de terţi pe site-ul amch.ro provin de la sistemul external de monitorizare a site-ului, Statcounter. Pentru mai multe informatii referitoare la acest cookie va rugam sa accesati acest link: http://statcounter.com/about/legal/

Care este durata de viaţă a unui cookie?
Cookie-urile sunt administrate de webservere. Durata de viaţă a unui cookie poate varia semnificativ, depinzând de scopul pentru care este plasat. Unele cookie-uri sunt folosite exclusiv pentru o singură sesiune (session cookies) şi nu mai sunt reţinute, odată ce utilizatorul a părăsit website-ul, în timp ce alte cookie-uri sunt reţinute şi refolosite de fiecare dată când utilizatorul revine pe acel website ('cookie-uri persistente'). Cu toate acestea, cookie-urile pot fi şterse de un utilizator în orice moment prin intermediul setărilor browserului

Cum puteţi controla cookie-urile?
Puteţi controla şi/sau şterge cookie-urile după cum doriţi – pentru detalii, consultaţi site-ul aboutcookies.org. Puteți șterge toate cookie-urile din calculatorul dumneavoastră și puteți seta majoritatea browserelor să blocheze plasarea acestora. Dacă faceţi acest lucru, este posibil să fiţi nevoit să setaţi manual unele preferinţe, de fiecare dată când vizitaţi site-ul. De asemenea, s-ar putea ca unele servicii sau opţiuni să nu funcţioneze.

Close